Jeden z moich ulubieńców - R2D2 papercraft



Witam,

Pokażę Wam dziś mój drugi model - robota R2D2 z Gwiezdnych Wojen. Film zobaczyłem po raz pierwszy w wieku chyba 14 lat, i od tej pory wszystko co związane z GW po prostu uwielbiam. Zdecydowałem się na ten modelik, gdyż jest według mnie najbardziej rozpoznawalnym robotem i bardzo pozytywnym bohaterem całej sagi.

Schemat ściągnąłem z japońskiej strony [link] która jest bardzo ciekawym źródłem modeli ze Star Wars.
Model tworzyłem w trochę nie sprzyjających warunkach, gdyż nie miałem swojego biurka i korzystałem ze stołu w kuchni. Małego stołu. Dla ośmiu osób mieszkających:) Potem przeniosłem się z klejeniem do domu rodzinnego gdzie skończyłem robocika.

r2d2 papercraft, model, papercraft, papierowe modele, kartonowy r2d2, r2d2, paper model star wars, robot ze star wars, r2d2 paper model, star wars papercraft, papercraft download, sciagnac kartonowe modele, image of r2d2, photos of r2d2
R2D2




R2 nie należał do trudnych modeli, składał się z kilku kartek A4. Do ruchomych części należą: głowa, boczne nogi oraz podstawy jeżdżące.

r2d2 papercraft, model, papercraft, papierowe modele, kartonowy r2d2, r2d2, paper model star wars, robot ze star wars, r2d2 paper model, star wars papercraft, papercraft download, sciagnac kartonowe modele, image of r2d2, photos of r2d2


r2d2 papercraft, model, papercraft, papierowe modele, kartonowy r2d2, r2d2, paper model star wars, robot ze star wars, r2d2 paper model, star wars papercraft, papercraft download, sciagnac kartonowe modele, image of r2d2, photos of r2d2

Po jakimś czasie musiałem wprowadzić pewne modyfikacje związane z podstawami na których jeździ/stoi R2. Mianowicie, aby móc zmieniać kąt pochylenia nóg nie skleiłem podstawek z nogami. Sprawiało to, że podczas podnoszenia czasem odpadały, wyginały się itp. Dlatego użyłem po jednej szpilce do każdej z nóg jako osi. Wbiłem w miejscu, w którym części z nóg łączą się z podstawkami. Problem został rozwiązany i R2 może już być przenoszony w dowolne miejsce o każdej porze dnia i nocy:)

r2d2 papercraft, model, papercraft, papierowe modele, kartonowy r2d2, r2d2, paper model star wars, robot ze star wars, r2d2 paper model, star wars papercraft, papercraft download, sciagnac kartonowe modele, image of r2d2, photos of r2d2


r2d2 papercraft, model, papercraft, papierowe modele, kartonowy r2d2, r2d2, paper model star wars, robot ze star wars, r2d2 paper model, star wars papercraft, papercraft download, sciagnac kartonowe modele, image of r2d2, photos of r2d2
R2 dookoła



Następne modele będą również dotyczyły świata Star Wars. Do tej pory udało mi się ich zrobić pięć.
Zatem do zobaczenia wkrótce :)
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.